Najčastejšie otázky
Doprava a doručenie
Ako mi bude tovar doručený?
Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty, DPD, Packety alebo spoločnosti Geis (pri nadrozmerných zásielkach). Ďalšie informácie o doprave nájdete tu.
Doručujete aj do Českej republiky?
Nie, pre zásielky do Českej republiky odporúčame využiť náš e-shop sici-stroje-pean.cz.
Ako prebieha doprava priemyslových šijacích strojov?
Priemyslové šijacie stroje doručujeme prostredníctvom spoločnosti Geis zabalené a zmontované na palete. Paletu vodič zloží za prvé uzamykateľné dvere.
Ako dlho potrvá doručenie balíka?
Odhadovaný dátum doručenia nájdete vždy v detaile produktu. Vždy sa snažíme o čo najrýchlejšie vybavenie a doručenie každej objednávky.
Ako získam sledovacie číslo balíku?
Sledovacie číslo vášho balíku vám bude zaslané na vami zadanú e-mailovú adresu po vybavení vašej objednávky.
Môžem nejakým spôsobom získať dopravu zadarmo?
Za dopravu neplatíte pri objednávkach nad 100 eur (neplatí pri nadrozmerných zásielkach).
Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť v kamennej predajni?
Áno, v objednávkovom procese stačí zvoliť osobný odber. Tovar vám zarezervujeme na 7 kalendárnych dní.
Nestíham si objednaný tovar vyzdvihnúť v kamennej predajni v rámci rezervačnej lehoty, je možné si túto lehotu predĺžiť?
Kontaktujte nás na info@pean.sk alebo na +421 903 419 256 a situáciu vyriešime k vašej spokojnosti.
Platba
Ako môžem za tovar zaplatiť?
Za tovar v našom e-shope môžete zaplatiť pohodlne a bezpečne kartou online, online bankovým prevodom, štandardným bankovým prevodom, dobierkou pri prevzatí alebo na splátky. Ďalšie informácie o platbe nájdete tu.
Je platba vopred bezpečná?
Áno, pretože robíme všetko pre spokojnosť našich zákazníkov. V prípade, že by nastal nejaký problém s vašou objednávkou (strata, poškodenie), došlo by z našej strany k refundácii a kompenzácii tejto objednávky.
Ako zaplatím akontáciu pri nákupe na splátky?
Akontáciu zaplatíte online. Po úspešnom dokončení procesu nákupu na splátky vám na vami zadanú e-mailovú adresu zašleme odkaz k platbe.
Ako zakúpim darčekový poukaz?
Darčekový poukaz zakúpite jednoducho ako akýkoľvek iný produkt. Darčekové poukazy nájdete tu.
Ako zaplatím darčekovým poukazom?
Jednoducho si tovar, ktorý chcete poukazom zaplatiť, vložíte do košíka a v prvom kroku pri vytváraní objednávky vložíte kód darčekového poukazu do poľa Vložiť zľavový kupón v spodnej časti stránky. Cena za vybraný tovar bude znížená o hodnotu darčekového poukazu.
Ako uplatním zľavový kód?
Postupujete rovnako ako pri platbe darčekovým poukazom.
Tovar a objednávky
Čo získam registráciou?
Registráciou získate prístup do zákazníckej sekcie e-shopu a členstvo vo vernostnom programe PEAN+.
Ako reklamujem tovar?
Tovar môžete reklamovať pohodlne online vyplnením reklamačného formulára.
Môžem tovar vrátiť?
Tovar zakúpený online môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. Stačí vyplniť online formulár o vrátení tovaru. Tovar zakúpený v kamennej predajni nie je možné vrátiť. V prípade, že tovar nakupujete v súvislosti s vašou podnikateľskou činnosťou (o čom rozhoduje uvedenie IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy nevzniká, nakoľko obchodný zákonník túto možnosť neumožňuje.
Môžem si šijací stroj vyskúšať na predajni?
Áno, je však potrebné dohodnúť si termín na tel. čísle +421 903 419 256. E-shop a predajňa sú samostatné prevádzky, ktoré fungujú nezávisle od seba. V kamennej predajni nenájdete kompletný sortiment e-shopu.
Môžem si tovar objednať aj prostredníctvom e-mailu alebo telefónu?
Nie, objednávky prijímame výhradne prostredníctvom nášho e-shopu. Iba tak dokážeme zabezpečiť čo najrýchlejšie vybavenie objednávok.
Môžem zrušiť objednávku?
Áno, napíšte nám na info@pean.sk a objednávku zrušíme. Upozorňujeme, že objednávky odovzdané prepravcovi už nie je možné zrušiť.
Môžem objednávku upraviť?
Po odoslaní objednávky už nie je možné objednávku akokoľvek upravovať, pridávať ďalšie položky alebo zlučovať objednávky. Ak vám objednávka nevyhovuje a ešte nebola odovzdaná prepravcovi, odporúčame ju zrušiť.
V e-shope je produkt lacnejší než v predajni. Ako je to možné?
Ceny v e-shope a v kamennej predajni sa môžu líšiť kvôli rozdielnym nákladom spojeným s prevádzkou. Kamenná predajňa si vyžaduje financovanie personálu, nájomných priestorov, energií či skladových zásob priamo na mieste – to všetko ovplyvňuje konečnú cenu tovaru. V e-shope naopak vieme vďaka efektívnej logistike a nižším prevádzkovým nákladom ponúknuť niektoré produkty za výhodnejšiu cenu.
Zabezpečujete záručný a pozáručný servis?
Áno, sme autorizovaným predajcom a zabezpečujeme záručný a pozáručný servis na všetky u nás zakúpené stroje.
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Kontaktujte nás na +421 903 419 256 (v pracovné dni od 9:00 do 17:00) alebo na info@pean.sk. Radi zodpovieme všetky vaše otázky.