Kamenná predajňa v Púchove je otvorená. Výdaj online objednávok je dostupný pre všetkých, priamy predaj tovaru prebieha v režime OP (očkovaní, prekonali ochorenie Covid-19).

Reklamácie a vrátenie tovaru

Reklamácie

Prišiel mi poškodený tovar

Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku. Ak vyzerá zásielka na prvý pohľad v poriadku, a napriek tomu je vnútri výrobok poškodený, je dôležité udalosť čo najskôr nahlásiť u prepravcu. Odporúčame túto situáciu nahlásiť emailom na adresu info@pean.sk.

Ako postupovať v prípade reklamácie

Zakúpili ste si tovar, ktorý po nejakej dobe prestal fungovať, nepracuje správne alebo sa na ňom prejavila porucha? Pripravili sme pre Vás návod, ako postupovať v prípade, že chcete reklamovať výrobok zakúpený na Pean.sk. Vašu reklamáciu vybavíme v najkratšej možnej dobe, najneskôr však do tridsiatich kalendárnych dní (od doručenia reklamácie), ako nám ukladá zákon.

Postup pri uplatnení reklamácie:

1. Na tel. čísle: +421 903 419 256 nahlásite poruchu. Dohodneme sa na termíne vyzdvihnutia stroja.

2. Tovar zabalíte do pôvodného balenia, tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho poškodeniu. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a vyplnený reklamačný formulár.

3. Stroj vyzdvihneme, opravíme a zašleme čo najskôr naspäť k Vám. Všetko je zadarmo! (Za dopravu a opravu neplatíte v dobe trvania záruky, po jej uplynutí sú doprava a oprava spoplatnené.)

Nemám pôvodné balenie

V prípade, že nemáte pôvodné balenie tovaru, je potrebné reklamovaný tovar zaslať alebo doviezť na adresu:

Peter Hafera - PEAN

Nábrežie slobody 535/27

020 01 Púchov

Výrobky s neodstrániteľnou poruchou

Pokiaľ bude reklamovaný tovar posúdený autorizovaným servisným strediskom ako predmet s neodstrániteľnou poruchou, potom si sami môžete vybrať, či budete požadovať vrátenie zaplatenej čiastky alebo si tovar vymeníte za nový alebo iný výrobok. Reklamovaný predmet sa stane tovarom s neodstrániteľnú poruchou aj vtedy, ak uplynie 30 kalendárnych dní od dátumu, kedy bola vaša reklamácia doručená. A v takom prípade máte aj rovnaké práva (výmena tovaru, vrátenie peňazí).

Náklady spojené s reklamáciou

Počas trvania záruky (v prípade, že máte pôvodné balenie tovaru) za prepravu a opravu tovaru neplatíte. V prípade, že reklamujete tovar bez výrobnej vady, budú Vám účtovné poplatky za dopravu a diagnostiku tovaru.

Vrátenie tovaru

Tovar zakúpený v e-shope

Tovar zakúpený v e-shope môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. K e-shopovým objednávkam patria aj nákupy, ktoré ste uskutočnili online a vyzdvihli ste si ich v predajni.

Postup pri vrátení tovaru zakúpeného v e-shope:

1. Vráťte výrobok do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť úplnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť pri vrátení aj všetko príslušenstvo a doklady (záručný list, návod, príp. darček, ktorý bol súčasťou tovaru).

2. Tovar starostlivo zabaľte, ideálne do pôvodného a neporušeného obalu.

3. Do balíka vložte vytlačený formulár o odstúpení od zmluvy spolu s kópiou predajného dokladu – účtenky.

4. Tovar pošlite najneskôr do 14 dní od prevzatia na túto adresu (balíček neposielajte na dobierku):

Peter Hafera - PEAN

Nábrežie slobody 535/27

020 01 Púchov

5. Alebo tovar najneskôr do 14 dní od prevzatia prineste spolu s dokladom o kúpe do našej kamennej predajne v Púchove.

6. Peniaze za tovar, príp. náklady za prepravu, vám budú vrátené do 14 dní rovnako, ako boli obdržané.

Tovar zakúpený v predajni

Tovar zakúpený v predajni nie je možné vrátiť.

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné